söndag 14 juni 2009

Hello! sorry at jag inte skrivit på så länge. Nu är det sommarlov och jag tålv år. idag har det inte hänt mycket så jag berättar vad som hände i förrgår. Jag hade en helt vanlig dag tills kl kvart i 5 när didde ringde och fråga om han, jag och Jacob skulle gå på bio. jag kolla busstider på datorn sen tog jag 200 kr och cyckla till busshållplatsen. Jacob stog där och väntade på bussen och efter ett tag kom bussen. Vi blev förvånade när didde inte var på men det visade sig att han tog en annan buss. Jag och jacob gick av på busshållplatsen vid kulturskolan och några minuter senare kom diddes buss. Vi gick till bion och köpte biljetter sen gick vi till Apple store och kolla på datorer och ipods.
Efter det gick vi till korthuset och köpte godis. snart skulle bion börjaså vi stack dit och gick in till sallongen och såg på natt på museet 2. Efteråt gick in till andra salonger och kolla på lite andra filmer men sen kom diddes morsa och hämta oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar