lördag 28 mars 2009

Idag gick jag upp, klädde på mig och trängde i mig två mackor till frukost och packade min rygga men två panpizzor, en festis och en monster energidryck till matsäck för att jag, Junne, Didrik och några av Junnes kompisar skulle till storstenshöjden. vi skulle hämta Didrik halv tio så vi packade slalomutrustningen och åkte för att hämta Didrik men han hade inte ens han ätit frukost än för att han trodde att vi skulle hämta honom kl tio p.g.a att igår sa jag till honom att vi skulle hämta honom halv tio men han hörde fel och trodde att vi skulle komma tio. Didriks mamma fick skjutsa upp honom när han hade gjort sig i ordning. Jag, Junne och pappa åkte till Junnes kompis Oskar för att hämta upp honom.
När Oskar hade lagt in sina saker i bilen orkade inte upp för Oskars biluppfart så jag, Junne och Oskar fick putta på. när pappa hade släppt av oss vid storstenshöjden väntade jag på att Didde skulle komma och Junne kom på att han hade glömt vantarna i bilen och pappa var halvvägs in till stan så han fick åka tillbaka. Jag och Didde stack med våra väskor till värmestugan på norra sidan och åkte några åk på båda sidor och kollade på när junne och hanns kompisar byggde ett litet hopp på södra sidan. efter ett tag blev vi hungriga, jag åt min matsäck och Didde köppte en hamburgare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar