lördag 14 mars 2009

Hello! I morse vaknade jag klockan nio och åt frukost och såg på tv. Efter frukost åkte jag, pappa och johannes för att hämta upp Junnes kompis Anton. vi släppte av Anton och Junne vid storsenshöjden och jag och pappa åkte in till frisören i stan och båda två klippte oss. efter vi hade klippt oss åkte vi till bra begagnat och kollade lite men vi hittade inte ett skit. Vi drog till Pizza planet och käkade och sen gick vi över till clas Olsson och köpte en sladd till Junnes TV. När vi kom hem letade jag letade bland mammas och pappas LP skivor och jag hittade några plattor med Europe. Efter en timme åkte vi iväg på säsongens sista match. vi spelade mot Sala och förlorade med 16-17. direkt efter det drog vi till mina kusiner Hanna och Hugo. Jag och Hugo såg på en Indiana Jones film och käkade ostbågar. Filmen var superbra och efter det körde jag och Hugo med hans lilla båt i deras handfat. Efter en stund kom mamma och hämtade mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar